15 اردیبهشت

امروز هم دیر رسیدم شرکت و 8:18 ساعت زدم....امروز باید میرفتم فولادشهر توی آزمایشگاه....روزهای اینچنینی دیگه برگشتی به دفتر نیست و تا عصر همونجا ماندگارم و با سرویس برمیگردم که از شانس خوب من سرویس هم نزدیک خونه ایستگاه داره و پیاده 15 دقیقه راهه اما امروز عصر هم با دوسی قرار گذاشته بودم بریم بیرون....قصد کنار زاینده رود رو کرده بودیم......حدود 5 رسیدم اصفهان...از سرویس پیاده شدم و راهی آب 250 شدم.....دوسی توی یک دفتر فیلم سازی بود و منم رفتم پیشش...جناب جهانبخش سلطانی اونجا تشریف داشتن و به اصطلاح قرار بود یه فیلم داغون رو کارگردانی کنه....دوسی قرار بود دستیار گریمشون باشه و روزهای قبل از کلید خوردن کار بود....با اکیپ آشنا شدم  اما جناب کارگردان از همه خاص تر بود! اصلن ازش خوشم نیومد....مطمئنم که حال به جایی نداشت...رفتارش غیرعادی!چشمها ورم کرده و قرمز و پف....شرط میبندم که ..!بگذریم.....به شباهت منم با یکی از بازیگرها به سرعت پی برد و کلی هم سر اون گیر داد به من...خلاصه با کلی ایما و اشاره به دوسی فهموندم که پاشو بریم ...من اینجا حالم داره بد میشه!...45 دقیقه بعد خداحافظی کردیم و پیاده راهی کنار رودخونه شدیم....20 دقیقه بعد نشسته بودیم کنار آب و تقریبن 2 ساعت با هم صحبت کردیم....بیشتر حول محور دوسی و دادگاهی که روز قبلش رفته بود و نتایجی که بدست آورده و البته من قبلن فهمیده بودم اما خودش احتیاج داشت تا به مرور زمان بفهمه....امیدوارم این دوره رو هرچه زودتر بگذرونه....

حدود 7:30 دوباره پیاده راهی شدیم و ساعت حدود 9 دیدیم روبروی اوسان توی چهارباغ بالاییم.....تصمیم گرفتیم بریم شام بخوریم ...رفتیم پدر خوب که البته مثل سابق نیست دیگه  اما بهترین گزینه بود واسمون....بازی سپاهان و پیروزی بود و دقایق پنالتی و تا اونجا بودیم و غذا خوردیم سپاهان برنده شد و وقتی 10 امدیم بیرون دیدم که بله....از ورزشگاه تمامی طرفدارها اومدن بیرون و چهارباغ شدید شلوغ بود....پیاده رفتیم سمت دروازه شیراز که البته اونجا هم بسته بود به خاطر شلوغی...من تاکسی دربست کردم واسه خونه و به دوسی هم اصرار که بیاد باهام امشب رو اما رضایت نداد و راهی خونشون شد... من راحت رفتم  اما اون خیلی واسه ماشین اذیت شده بود و بالاخره 11 رسیده بود خونه....من 10:20 دم خونه بودم و اول رفتم خونه مامان .....نیم ساعتی اونجا بودم و بعد رفتم خونمونه...11 هم مسواک و بعدش هم خواب....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد